Lumecca Işıltı Lazeri

Lumecca Işıltı Lazeri en gelişmiş lazer teknolojisiyle ciltteki derin lekeleri yok etmeye yönelik bir uygulamadır. Vücudun genellikle yüz, el, boyun gibi görünür kısımlarında oluşan lekelenme, iz görünümleri kişinin gündelik yaşantısını olumsuz etkiler. Akne izi, ameliyat izi, kırışıklık, güneş lekesi, yaşlılık lekesi, yaralanmalardan kalan izler gibi çeşitli cilt deformasyonları krem, belirli gıdaların tüketimi gibi evde yapılabilecek yöntemlerle giderilemez. Lekeler üzerinde belirli bir iyileşme planı oluşturularak tedavi uygulanmalıdır. Lumecca Işıltı Lazeri cilde tedavi amaçlı uygulanan pek çok ameliyatsız yöntemden biridir.

Lumecca Işıltı Lazerinin Diğer Ameliyatsız Yöntemlerinden Farkı Nedir?

Lumecca Işıltı Lazeriyle yaş alma, hamilelik dönemi, güneş ışınlarına maruz kalma, sivilce oluşumu, yanlış epilasyon uygulamaları, hastalık, ırsi gibi çeşitli nedenlerle ciltte oluşan kırmızılık, pembelik, leke, iz, kılcal damar görünümleri yok edilmektedir. Lumecca lazer ışınlarının farkı cilde güçlü ve yoğun gönderilmesidir. Uygulama sırasındaki kuvvetli atımlar sayesinde tedavide güçlü bir etki sağlanmakta ve daha kısa sürede başarılı sonuçlar elde edilmektedir. Lumecca Işıltı Lazeri sonrasında cilt pürüzsüz, aydınlık, sağlıklı cilt görünümüne kavuşur. Kolajen dokuların lazer etkisiyle harekete geçirilmesiyle sıkı, gergin bir cilt yapısı da oluşmaktadır.

Lumecca Işıltı Lazerine Nasıl Karar Verilir?

Kişi rahatsız olduğu cilt deformasyonu için dermatolog ya da plastik cerraha gitmelidir. Yapılan muayenede cilt sorunu ve cilt yapısı incelenir. Leke geçmişi, kişinin sağlık geçmişi alınır. Çeşitli hormon ve kan testleri yapılır. Cilt deformasyonu için en uygun tedavi yönteminin Lumecca lazer olduğunun belirlenmesiyle tedavi süreci planlanır.

Lumecca Işıltı Lazeri Nasıl Uygulanır?

Lumecca Işıltı Lazeri lokal anestezi ile uygulanır. Uygulama bölgesi temizlendikten sonra anestezik krem sürülerek uyuşturulur. Lazer ışınları uygulama alanına gönderilir. İşlem uygulama alanının büyüklüğüne göre 20-30 dakika sürmektedir. Bu süreç ağrısız, acısız, konforlu geçmektedir.

Lumecca Lazer Kaç Seans Uygulanır?

Lumecca lazer uygulamasının kaç seans yapılacağı kişinin cilt deformasyonu ve cilt yapısına göre belirlenir. Kimi kişilerde tek seans uygulama cilt sorununun çözümü için yeterli olurken kimi kişilerde 5 seansa dek uygulama yapılabilmektedir. Seanslar arasında 1 aylık bir süre bırakılır. Kişinin tedavi sürecine verdiği yanıt her seans sonrasında incelenerek seans sayısının uzatılmasına ya da kısaltılmasına karar verilir.

Lumecca Işıltı Lazeri Kimlere Uygulanır?

Lumecca Işıltı Lazeri yapabilmek için şu şartlar sağlanmalıdır:

• 18 yaşını doldurmuş olmak
  • Hamile ya da emzirme döneminde olmamak
  • Alerjik reaksiyon riski bulunmamak
  • Sedef ve vitiligo hastası olmamak
  • Kanser riski bulunmamak ya da kanser tedavisi görmüyor olmak
  • Ciltte enfeksiyon bulunmamak

Bu şartlar sağlandığı sürece cilt lekelerinden, izlerden, çeşitli lezyonlardan şikayetçi olan kadın, erkek herkese Lumecca Lazer işlemi uygulanabilir.

Lumecca Işıltı Lazeri Nerelere Uygulanır?

Lumecca Işıltı Lazeri genellikle yüz, boyun, el, bacak, kol bölgelerine yapılmaktadır. Lumecca Lazer cihazı ihtiyaç durumunda kolay uygulanabilirliği ile vücudun tüm noktalarında kullanılabilir.

Lumecca Hangi Cilt Deformasyonlarına Uygulanır?

Lumecca Işıltı Lazerinin giderdiği cilt deformasyonları şunlardır:

• Kılcal damar
  • Güneş lekesi
  • Yaşlılık lekesi
  • Pigmentasyon sorunları
  • Kırışıklık
  • İstenmeyen çil
  • Rosesea hastalığı
  • Sivilce izi
  • Kaza ya da hastalık sonrası oluşan cilt lekeleri

Lumecca Lazer Uygulaması Güvenli Midir?

Lumecca uygulamasının hem cilt hem sağlık açısından güvenilir olması uygulayan kişinin uzmanlık ve deneyimine bağlıdır. Lumecca lazer cihazı güçlü atımlar yapan bir cihazdır. Bu nedenle doğru modda, doğru şekilde uygulanmalıdır. Doktor ve deneyimli olmayan kişilerce yapılan uygulamalar cilde zarar vermektedir. Lumecca lazer uygulamasının mutlaka Sağlık Bakanlığı onaylı kurumlarda dermatolog tarafından uygulanması gerekir. Tecrübeli dermatolog kliniklerinde işlem öncesinde kişi için risk oluşturan tüm durumlar saptanarak önlem alınır. Uygulama sırasında gözlerin zarar görmemesi için koruyucu gözlük kullanılır. Ayrıca Lumecca Lazer cihazı FDA tarafından onaylı bir cihazdır. Böylelikle güvenilir ve risksiz olarak Lumecca cilt tedavisi uygulanmaktadır.

Lumecca Işıltı Lazeri Kalıcı Mıdır?

Lumecca Işıltı Lazeri uygulama sonrasında gerekli şartlara dikkat edildiği sürece kalıcı bir uygulamadır. Lazer tedavisi ile lekeler, izler, kılcal damar görünümü, cilt lezyonları ve çeşitli deformasyonlar tamamen giderilir. Fakat bu deformasyonların yeniden oluşmaması için kişinin cildini güneşten koruması, beslenmesine ve sağlığına dikkat etmesi oldukça önemlidir. Cildin daima nemli tutulması, kalitesiz cilt ürünleri kullanılmaması da yapılması gerekenlerdendir.

Lumecca Işıltı Lazeri Sonrası Nasıl Bir Süreç Yaşanır?

Lumecca Işıltı Lazerinde seanslardan sonra ciltte kızarıklık, kabuk oluşumu, sıcaklık hissi oluşabilir. Bu etkiler 24 saat içerisinde yok olur. 7 gün içerisinde derinin yenilenmesiyle cilt deformasyonu giderilerek sağlıklı deri oluşumu gözlenir. Birden fazla uygulanan seanslarda her seans sonrası gelişme gözle fark edilir derecededir. Lumecca Işıltı Lazeri oldukça kolay ve pratik bir uygulamadır. İyileşme süreci de rahat ve konforlu geçer. Ağrı, acı oluşmaz. Ağrı kesici kullanımı gerekmez.

Lumecca Işıltı Lazeri Fiyatları

Lumecca Işıltı Lazeri fiyatları kişinin cilt deformasyonu derecesi, uygulama bölgesi büyüklüğü, seans sayısı, kullanılacak malzemeler gibi faktörlere göre belirlenir. Lazer tedavileri ameliyatlı uygulamalara göre daha hesaplı işlemlerdir. Lumecca Işıltı Lazeri için en doğru fiyat yapılacak muayene sonrasında belirlenebilir.

Lumecca Işıltı Lazeri Sonrası Nelere Dikkat Etmek Gerekir?

Lumecca lazer sonrasında tedavinin etkili olabilmesi için dikkat edilmesi gereken durumlar şunlardır:

• Güneşte kalınmamalı, açık havada güneş koruyucu kullanılmalıdır.
  • Sıcak banyo yapılmamalı, hamam, sauna gibi yerlerde bulunulmamalıdır.
  • İlk 7 gün uygulama bölgesinde kozmetik, kimyasal ürün kullanılmamalıdır. Sadece doktorun önerdiği krem kullanılabilir.
  • Ciltte oluşan kabuklar koparılmamalı, kendiliğinden düşmesi beklenmelidir.
  • Uygulama bölgesi kaşınmamalı, darbelerden korunmalıdır.

Lumecca Lazer Cilt Lekeleri Üzerinde Nasıl Etki Eder?

Lumecca lazer etkisi ciltteki melanin ve kırmızı kan hücrelerini hedef alır. Güçlü atımlı ışınlarla bu hücrelere / pigmentlere etki eder. Lumecca tedavisi sonrasında lazer ışınları etkisiyle cilt lekeleri önce koyulaşır. İlerleyen günlerde koyu renk açılır ve gitgide silinir. 1 hafta içerisinde üst deri dökülür ve yerine gelen deri sağlıklı cilt renginde, lekesiz olarak varlığını sürdürür.

Lumecca Işıltı Lazeri Etkisi Ne Zaman Görülür?

Uygulama sonrasında istenen etki 1-2 hafta içerisinde oluşmaktadır. Ciltteki deformasyona göre yapılan çoklu seanslarda her seans sonrası ciltteki gelişme gözlemlenebilir. Tüm seansların sona ermesiyle cilt ideal görünüme kavuşmaktadır.

Lumecca Işıltı Lazerinde Ağrı Olur Mu?

Lumecca Işıltı Lazeri lokal anesteziyle uygulandığı için ağrı duyulmaz. Uygulama sonrasında anestezi etkisi kaybolduğunda yanma ya da sıcaklık hissi duyulabilir. Bu etki 24 saat içerisinde kaybolur. Ağrı kesici kullanmaya gerek kalmaz. Kişiler rahatlamak için soğuk kompres uygulayabilirler.

Lumecca Işıltı Lazeri Hangi Mevsim Uygulanır?

Lumecca Işıltı Lazeri her mevsim yapılabilen bir uygulamadır. Uygulama sonrasında dikkat edilmesi gereken en önemli kurallardan biri cildin güneş ışığından korunmasıdır. Yaz aylarında cildi korumakta sıkıntı yaşayacak kişiler için kış ya da bahar aylarında tedavinin yapılması önerilebilir.