Fotona StarWalker Lazer

Fotona StarWalker Lazer gelişmiş lazer teknolojisinin ciltte üst düzeyde etkili olduğu en gelişmiş uygulamasıdır. Bu cihaz ile hem deforme olan ciltte yenilenme etkisi yaratılır hem de leke ve izleri yok eden bir işlev sağlanır. Fotona StarWalker Lazer ile birkaç seansta genç, pürüzsüz, lekesiz, ışıltılı bir cilde kavuşmak mümkündür. Her cilt yapısına uyumlu seçenekleriyle ağrısız, pratik, konforlu uygulanması Fotona StarWalker Lazer’i en popüler estetik işlemlerden biri haline getirmiştir.

Fotona StarWalker Lazer Nedir?

Fotona StarWalker cildin yüzeyinden en derin katmanlarına dek etkili son teknolojiye sahip bir lazer cihazıdır. Fotona StarWalker Lazer cihazı 1064 nm nd yag – 532 nm KTP dalga boyu aralığında çalışır. En derin ya da yüzeysel deformasyonları gidermede etkili bir işleve sahiptir. Derin atım özelliğiyle derinin alt katmanlarına dek etki eder. 14 moda ve 4 dalga boyu kullanımına sahiptir. Bu sayede farklı deformasyonları gidermede, kolajen aktifleme ve doku tamirinde etkilidir. Yaşlılık lekesi, güneş lekesi, melazma, doğum lekesi, dövme izi, ameliyat izi, ben silme gibi işlemlerde oldukça başarılıdır. Hızlı iyileşme süreci sağlamanın yanı sıra risksiz oluşu da Fotona StarWalker’i diğer lazer uygulamalarından öne çıkarmaktadır.

Fotona StarWalker Lazer Hangi Sorunları Gidermede Etkilidir?

Çoğu kişide yaş alma, genetik, doğum, hastalık, kaza, güneşte kalma, sağlıksız beslenme, hatalı kozmetik kullanımı gibi çeşitli nedenlerle cilt lekelenmesi ve deformasyonu görülür. Fotona StarWalker Lazer üstün lazer etkisiyle oldukça geniş yelpazede cilt sorununu gidermektedir. Fotona StarWalker uygulamasıyla çözüm sağlanan vücut deformasyonları şunlardır:

• Yaşlılık lekesi
  • Güneş lekesi
  • Doğum lekesi
  • Ben, çil
  • Cilt tonu farklılığı
  • Akne izi
  • Ameliyat izi
  • Kılcal damar, varis
  • İstenmeyen kalıcı makyaj
  • İstenmeyen dövme
  • Yağlı cilt yapısı
  • Kırışıklıkların giderilmesi
  • Tüylenme
  • Ciltteki çeşitli lezyonlar

Fotona StarWalker Lazer Kimlere Uygulanır?

Fotona StarWalker Lazer uygulaması yapabilmek için öncelikle Dermatolog tarafından muayene edilmek gerekir. Cilt sorununun tespiti ve lazer uygulaması için uygun olunup olunmadığı doktor tarafından belirlenmektedir. Fotona StarWalker Lazer uygulaması için ayrıca şu şartlar da aranmaktadır:

• 18 yaşını doldurmuş olmak (18 yaş altındakilere ebeveyn izniyle gerekli durumlarda uygulanabilir)
  • Hamile ya da emzirme döneminde olmamak
  • Alerjik reaksiyon oluşma riski bulunmamak
  • Bağışıklık sistemi, diyabet gibi hastalıklar olmaması (hastalığın derecesine göre kontrollü olarak yapılabilir)

Fotona StarWalker Lazer Nasıl Uygulanır?

Ağrı eşiği düşük ve ince ciltli kişilerde uygulama alanına anestezik krem sürülerek lokal anestezi uygulanır. Fotona StarWalker Lazer cihazının uygun modu ve dalga boyu seçildikten sonra lazer uygulaması başlatılır. Lokal anestezi uygulanmayan kişilerde soğutucu destek de kullanılabilir. Kısa, ağrısız ve konforlu bir uygulamadır. Tek oturumda birden fazla bölgeye tedavi uygulanabilir.

Fotona StarWalker Lazer Sonrası Nasıl Geçer?

Uygulama bittiğinde kişi günlük yaşamına hemen dönebilir. Uygulama alanında kızarıklık, sıcaklık hissi oluşabilir. Ağrı olmaz. Ağrı kesici kullanımı gerekmez. İlk günlerde kabuklanma, ödem oluşumu görülebilir. Uygulama sonrasında rahat ve kolay bir şekilde günlük yaşama devam edilebilir.

Fotona StarWalker Lazer Kaç Seans Uygulanır?

Fotona StarWalker genellikle 1-3 seans uygulanır. Fakat tek seansta da kişinin sorununa göre çözüm sağlanabilmektedir. Seans süresi kişinin cildindeki deformasyon, derinliği, kişinin cilt yapısı gibi çeşitli faktörlere göre doktor tarafından belirlenmektedir. Seanslar ciltteki soruna göre 3-4 hafta aralıklarla yapılmaktadır.

Fotona StarWalker Lazer Uygulandıktan Sonra Nelere Dikkat Edilmelidir?

Fotona StarWalker Lazer sonrası şunlara dikkat etmek gerekir:

• İlk 24 saat uygulama alanına su değdirilmemelidir.
  • Uygulama alanı darbelerden korunmalı, üzerine yatılmamalıdır.
  • Güneşte kalınmamalı, açık havada güneş koruyucu kullanılmalıdır.
  • Sıcak banyo yapılmamalı, buharlı yerlerde bulunulmamalıdır.
  • Uygulama bölgesi kaşınmamalı, ovuşturulmamalıdır. Ciltte oluşan kabuklar koparılmamalıdır.

Fotona StarWalker Lazerin Avantajları Nelerdir?

• Ameliyatsız bir uygulamadır. Kesi açılmaz, genel anestezi uygulanmaz.
  • Her cilt yapısına ve tonuna uygun modda tedavi seçeneğine sahiptir.
  • Nd yag lazer etkisiyle kılcal damarların tedavisinde kullanılır.
  • Cilt lekelerinin giderilmesini, dövme, kalıcı makyaj gibi uygulamaların silinmesini sağlar.
  • Cilt tonu eşitsizliklerini giderir.
  • Tüylerin sarartılmasında etkilidir.
  • Akne izi, ameliyat izi gibi izlerin silinmesini sağlar.
  • Ben, çil gibi istenmeyen cilt lezyonlarının yok edilmesini sağlar.
  • Aktiflenen kolajen sayesinde kırışıklık gibi yaşlanma etkileri giderilerek cildin genç, pürüzsüz bir görünüm alması sağlanır.
  • Çeşiti başlıklarının olması vücudun farklı yerlerinde konforlu ve işlevsel şekilde kullanım sağlamaktadır.
  • Güvenilir ve risksiz bir uygulamadır.
  • Aynı anda birden fazla bölgede uygulanabilir.
  • Ağrısız ve kolay iyileşme sağlayan bir işlemdir.
  • Her mevsim uygulanabilir.

Fotona StarWalker Lazer Kalıcı Mıdır?

Fotona StarWalker Lazer uygulamasının kalıcılığı yapılma amacına göre değişmektedir. Kalıcı makyaj, akne izi, ameliyat izi, dövme silme, leke ve ben yok etme gibi işlemlerde deformasyonun derecesine göre kalıcı sonuçlar sağlanabilmektedir. Kırışıklık giderme, yaşlılık etkilerini yok etme gibi işlemlerde geçici süreli etki görülmektedir.

Fotona StarWalker Lazer Güvenli Midir?

Fotona StarWalker Lazer FDA onaylı bir cihazdır. Deride tahrişe, kanser, tümör ya da ur oluşumuna yol açmaz. Lazer uygulamalarının amaca uygun hizmet etmesi ve sağlık sorunlarına yol açmaması için mutlaka deneyimli bir dermatolog tarafından uygulanması gerekir. Dermatolog ciltteki sorunun derecesini, hangi katmanda gerçekleştiğini, lazer cihazının hangi modunun kişiye uygun olduğunu ve doğru noktalara uygulanmasını risksiz ve güvenli şekilde gerçekleştirir. Bu nedenle lazer uygulamaları mutlaka Sağlık Bakanlığı onaylı muayenehane, klinik, hastane gibi kurumlarda doktor denetiminde gerçekleştirilmelidir.

Fotona StarWalker Lazer Uygulamasında Ağrı Duyulur Mu?

Fotona StarWalker Lazer uygulamasında hassas olan bünyeler için lokal anestezi ve soğuk hava uygulanmaktadır. Bazı kişilerde bu önlemlere bile gerek duyulmamaktadır. Ağrısız, acısız konforlu ve rahat bir işlemdir.

Fotona StarWalker Lazer Uygulamasında İz Kalır Mı?

Fotona StarWalker uygulaması iz bırakmayan bir işlemdir. Bu uygulama mevcut olan izleri silmede etkili olduğu için ayrıca bir iz kalmaz. Cilt uygulama sonrasında sağlıklı, aydınlık bir görünüm alır.

Fotona StarWalker Lazer Vücudun Her Yerinde Uygulanabilir Mi?

Fotona StarWalker Lazer cihazı çeşitli başlıklara sahiptir. Bu başlıkların farklı boyutlarda olması vücudun en küçük alanından en geniş yüzeyine dek uygulama kolaylığı sağlamaktadır. Fotona StarWalker tüm vücutta, girintili çıkıntılı her alanda rahatlıkla kullanılabilir.

Fotona StarWalker Lazer Yazın Uygulanır Mı?

Fotona StarWalker Lazer her mevsim uygulanabilir. Uygulama sonrasında güneşten korunmak gerektiği için yaz mevsiminde ekstra dikkat etmek gerekmektedir. Kişiler bu kritere dikkat ettikleri sürece yaz mevsiminde uygulanmasında hiçbir sakınca yoktur.

Fotona StarWalker Lazer Fiyatları

Fotona StarWalker Lazer fiyatları uygulanma amacına göre değişmektedir. Seans sayısı ve uygulama bölgesi büyüklüğü de fiyatı etkileyen faktörlerdendir. En doğru fiyat bilgisi doktor muayenesinden sonra edinilmektedir. Fotona StarWalker Lazer uygulaması ameliyatlı germe, gençleşme uygulamalarına göre daha hesaplı uygulamalardır.