lazerle cilt genclestirme

Lazerle Cilt Gençleştirme işlemleri, gelişen lazer teknolojisiyle cildi kaliteli bir seviyeye kavuşturmada etkili ve başarılıdır. Lazerin estetik ve sağlık sektöründe kullanımı her geçen gün artmaktadır. Geliştirilen yöntem ve cihazlarla ameliyat olmadan, kolay uygulama, hızlı etki sağlama avantajları sunmaktadır. Bu nedenle Lazerle Cilt Gençleştirme uygulamaları sıklıkla tercih edilmektedir. Lazer işlemleri hem yan etkisiz, risksiz hem de her cilt yapısına uygulanabilen konforlu işlemlerdir.

Lazerle Cilt Gençleştirme Neden Yapılır?

Yaş alma, hamilelik süreci, ırsi, kilo alıp verme gibi nedenlerle ciltte kırışma, sarkma, çatlama gibi etkiler görülebilir. Ameliyat sonrası vücutta kalan kesi izi, sivilce izi, güneş lekesi, çil, istenmeyen dövme, cilt tonu dengesizliği gibi çeşitli cilt deformasyonları hem doğuştan hem sonradan oluşabilir. Cilt yüzeyinde görülen tüm deformasyonlar kişiyi oldukça rahatsız eder. Sosyal yaşamını kısıtlar. Yaşlı gösterir. Kendine güveni azaltır. Bazı deformasyonlar iş yaşamını riske atabilir. Lazerle Cilt Gençleştirme sayesinde cilt pürüzsüz, sıkı, genç bir görünüme ulaşır. Parlak, ışıltılı, nemli bir yapıya kavuşur. Lazerle uygulanan cilt gençleştirici tüm tedaviler kişiyi sağlıklı, kaliteli cilt görünümüne ulaştırmanın yanı sıra mutlu ve özgüvenli hale de getirir.

Lazerle Cilt Gençleştirme Yöntemleri Nelerdir?

Lazer ışınlarıyla yapılan cilt gençleştirme uygulamaları gelişen teknolojiyle her geçen gün artmakta ve yenilenmektedir. Pek çok yaşlanma karşıtı lazer uygulaması bulunmaktadır. Bu uygulamaların seçimi kişinin cilt yapısı, deformasyon durumu, sağlayacağı fayda göz önünde bulundurularak doktor tarafından belirlenir.

Fotona 4D Lazer: Ciltteki kırışıklık, sarkma etkilerini 4 modlu uygulaması (smooth, frac3, piano, supErficial) ve farklı dalga boyu seçenekleriyle giderir. Genellikle yüz bölgesinde tercih edilen bir uygulamadır. Ağrısız, risksiz, kolay uygulanabilen bir işlemdir. Tek seans yeterli olabileceği gibi kişinin gereksinmesine göre çoklu seanslarda da uygulanabilir.

Fraksiyonel Lazer: Vücudun tüm bölümlerine uygulanabilir. Leke, iz, kırışıklık, sarkma gibi deformasyonlarda oldukça etkilidir. Cildin hem derin katmanlarını hem üst yüzeyini etkileyen dalga boyu kullanımı mevcuttur. Her iki dalga boyu aynı anda kullanılabilir. Genellikle 3-5 seans uygulanır.

Lumecca Lazer: Cilt lekesi, vasküler lezyon, kılcal damar genişlemesi, istenmeyen çil, cilt tonunun farklılaşması, kırışıklık gibi çeşitli deformasyonları gidermede kullanılır. Sıklıkla yüz, boyun, dekolte ve el bölgesine uygulanır. Genellikle tek seansta başarılı sonuç alınmaktadır.

Baby Face Lazer: Cildin gençleşmesini ve yenilenmesini sağlayan bir uygulamadır. Lazer ışınları etkisiyle ciltte mikro kanallar açılır. Bu kanallardan cildin alt katmanlarına çeşitli vitamin (A, C), kök hücre destekli ampül ve yaşlanma geciktirici kozmetikler gönderilir. Cilt bebek cildi görünümüne kavuşarak yenilenir. Genellikle yüze uygulanan Baby Face Lazer 3-4 seans yapılmaktadır.

IPL Lazer: Yoğunlaştırılmış atışlı ışık anlamına gelen bir yöntemdir. Leke ve iz tedavisinde etkili olarak kullanılır. En sık uygulanan yer yüz ve el bölgesi olsa da tüm vücuda kolaylıkla uygulanabilir. 1-5 seanslık uygulama lekesiz, pırıltılı ve aydınlık bir cilde ulaşmada etkilidir.

Q Switch Nd:Yag Lazer: Cilt lekesi, dövme, ameliyat izi gibi çeşitli cilt deformasyonları gidermede etkili bir işlemdir. Kalıcı etki sağlayan bu işlem 4-5 seans sürmekte ve cilt pürüzsüz, aydınlık, sağlıklı bir yapıya kavuşmaktadır.

Lazerle Cilt Gençleştirme Yöntemleri Nasıl Bir Değişim Sağlar?

Lazerle Cilt Gençleştirme uygulamaları kişinin cildinde ve yaşamında şu değişimleri oluşturmaktadır:

• Ciltteki deformasyonlar giderilerek cilt pürüzsüz, parlak bir görünüme kavuşur.
  • Cilt rengi düzelir, cilt kalitesi artar.
  • Kişi genç ve sağlıklı bir görünüm yakalar.
  • Sosyal yaşamda rahat hareket edilir. Cilt kusurlarını gizlemek için aksesuar, kozmetik gibi malzemelere gerek kalmaz.
  • Karşı cinsle ilişki gelişir.
  • İş hayatında görselliğin önemli olduğu sektörlerde avantaj elde edilir.
  • Kişinin kendine güveni gelir, daha mutlu olur.

Lazerle Cilt Gençleştirme Kimlere Uygulanmaz?

Lazerle Cilt Gençleştirme yapılamayacak kişiler ve durumlar şunlardır:

• 18 yaşını doldurmuş kişilere uygulanabilir. 18 yaş altındaki kişilere ebeveyn izniyle ve doktorun uygun bulmasıyla işlem yapılabilir.
  • Hamile ya da emzirme döneminde kişilere uygulama yapılamaz.
  • Alerjik reaksiyon riski bulunan kişilere yapılamaz.
  • Kanser şüphesi olan ya da kanser tedavisi gören kişilere uygulanamaz. Kanser tedavisi tamamlandıktan 1 yıl sonra uygulanabilir.
  • Kalp pili takılı kişilere işlem yapılamaz.
  • Cildinde enfeksiyon olan (uçuk gibi) veya sedef, vitiligo gibi hastalıkları olanlara uygulanamaz.

Lazerle Cilt Gençleştirme işlemleri kadın, erkek, her cilt yapısına ve ameliyat olmak istemeyen herkese uygulanabilir.

Lazerle Cilt Gençleştirme Kalıcı Mıdır?

Lazerle yapılan cilt tedavilerinde kalıcılık kişiden kişiye değişir. Ciltteki deformasyonun derecesi, deformasyon oluşum süresinin eskiliği, lazer sonrası sağlığa gösterilen özen, güneşten korunma gibi çeşitli faktörler kalıcılığı etkiler. Kimi cilt deformasyonlarında kalıcı sonuçlar elde edilirken kimi deformasyonlarda da belirli sürelerde etki sağlanmaktadır. Bu nedenle uygulama öncesinde doktordan ayrıntılı bilgi almalı, tedavi sonrasında uyulması gereken kurallara titizlikle uyulmalıdır.

Lazerle Cilt Gençleştirmede Ağrı Olur Mu?

Lazerle Cilt Gençleştirme uygulamaları lokal anesteziyle ya da hiç anestezi uygulanmadan yapılır. Uygulama sırasında kişi ağrı, acı hissetmez. Bazı uygulamalardan sonra yüksek ısının etkisiyle yanma, sıcaklık, kaşınma etkileri hissedilebilir. Kişinin ağrı kesici kullanmasını gerektirecek bir durum oluşmaz. Soğuk kompres uygulanarak rahatsızlık hissi giderilebilir.

Lazerle Cilt Gençleştirme Etkisi Ne Zaman Görülür?

Lazerle Cilt Gençleştirme uygulamalarının etkisi lazer yöntemine ve kişinin deformasyon derecesi, cilt yapısına göre farklı sürelerde görülür. Genellikle iyileşme süreci 7-10 gün içerisinde tamamlanır. Kişi cildinde lazer etkisini 3-6 ay içerisinde görmeye başlar. Çoklu seanslarla yapılan uygulamalarda her seans sonrası iyileşme etkisi gözle fark edilir.

Lazerle Cilt Gençleştirme Güvenli Midir?

Lazerle yapılan tüm cilt gençleştirme uygulamaları FDA onaylı cihazlarla yapılır. Her yöntemin kendine özel cihazı bulunur. Uygulanan tedavi kanser oluşumuna, cilt tahribatına yol açmaz. Güvenilir bir uygulamadır. Uygulama sırasında kişiye özel koruyucu gözlük kullanımı sağlanır. Tedavinin risk oluşturmaması için mutlaka deneyimli dermatolog ya da plastik cerrah tarafından uygulanması gerekir. Doktor olmayan kişilerce Sağlık Bakanlığı onayı olmayan kurumlarda yapılan lazer uygulamaları sağlık ve estetik açıdan risklidir.

Lazerle Cilt Gençleştirme Yöntemlerinin Avantajları Nelerdir?

Lazerle Cilt Gençleştirme yöntemlerinin avantajları şunlardır:

• Ameliyat olmadan, genel anestezi almadan tedavi olunur.
  • Hızlı, kolay yapılan uygulamalardır.
  • Uygulama sırasında ve sonrasında ağrı, acı hissedilmez.
  • Güvenilir, risksiz işlemlerdir.
  • Ciltte görülmek istenen etki en hızlı şekilde sağlanır.
  • Ameliyatlı uygulamalara göre daha ekonomik uygulamalardır.
  • Pek çok ameliyatlı ve ameliyatsız uygulamayla kombineli uygulanabilir.
  • Her cilt yapısına, her yaş grubuna, her mevsim uygulanabilir.

Lazerle Cilt Gençleştirme Ne Zaman Yaptırılır?

Lazerle Cilt Gençleştirme ciltteki deformasyon ilerlemeden, en kısa sürede yaptırılırsa hızlı sonuç alınabilmektedir. Geçen süreyle birlikte deformasyonun giderilmesi de güçleşmektedir.

Lazer uygulamaları her mevsim yapılabilir. Uygulamadan sonra etkili bir sonuç elde etmek için kişinin güneşten korunması gerekir. Bu nedenle yaz aylarında yapılan lazer uygulamalarında ekstra korunma gerekir. Bu konuda sıkıntı yaşamak istemeyen kişiler kış aylarında Lazerle Cilt Gençleştirme yapmayı tercih edebilirler.

Lazerle Cilt Gençleştirme Fiyatları Nasıldır?

Lazerle Cilt Gençleştirme fiyatları oldukça değişkendir. Hangi yöntemin uygulandığı, deformasyon derecesi, seans sayısı, kullanılan malzemeler, kombine yapılıp yapılmadığı gibi çeşitli faktörlere göre fiyat bilgisi belirlenir. Lazerle Cilt Gençleştirme sonrasında oluşan cilt sağlığı ve yükselen moral düşünüldüğünde uygulama fiyatları oldukça uygundur.